Rabu, 12 Oktober 2011

Kedah FA

Assalamualaikum, para sahabat pembaca blog. Pada masa ini, saya ingin berkongsi maklumat tentang minat saya. Sejak akhir-akhir ini, saya telah menemui minat yang baharu dalam industri sukan iaitu bola sepak (tidak kira dalam Malaysia mahupun luar negara). Kalau diikutkan sekarang, Malaysia sedang mengalami musim Piala Malaysia dan pasukan kegemaran saya iaitu Kedah FA telah menunjukkan prestasi yang kurang memuaskan ekoran ketidakperhatinan pengadil yang mengadili perlawanan antara Kedah FA dengan Perak FA.
Ekoran kejadian tersebut, para penyokong setia Kedah FA terutama sekali saya amat kecewa di atas kejadian pada malam tersebut. Apa-apapun kita terpaksa menerima hakikat dan redha kepada Allah SWT. Setiap pertandingan ada menang ada kalah dan ada maju ada mundur. Oleh itu, marilah sama-sama kita (penyokong Kedah FA) mendoakan kemajuan pasukan kesayangan kita dan tidak lupa juga kejayaan pasukan lain yang bertarung demi Piala Malaysia.

Tiada ulasan: